اصول کنترل کیفیت و استهلاک (جزوه)

دسته بندی جزوه
فرمت فایل ppt
تعداد صفحات 93
حجم فایل 66 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


    مدیریت جامع کیفیت فرایندی است متمرکز بر روی مشتریها، کیفیت محور، مبتنی بر حقایق، متکی بر تیمها که برای دستیابی به اهداف استراتژیك سازمان از طریق ارتقای مستمر فرایند ها، توسط مدیریت ارشد سازمان رهبری می شود.

nفرایند گرایی: سازمان را فرایندی می بینیم که در آن همه افراد بصورت افقی در مراحلی از فرایند، قرار می گیرد. nمشتری محوری: تمامی افرادی که روی فرایند کار می کنند و آنها که نتیجه فرایند را کسب می کنند در واقع همکار و شریک هستند. nارتقای مستمر و فراگیر فرایندها و سیستمها: با تمرکز بر ارتقای عملکرد فرایندها و سیستمها و توانمند سازی کارکنان ،تلاش می شود فرایندها و سیستمها بطور دائم در جهت پاسخ به نیازها و انتظارات مشتریها بهبود یابند. 

1- تلاشهای ابتدایی در ایجاد آگاهی در مورد كیفیت جامعه: امروزه صنایع بیشتر كشورهای پیشرفته در تب و تاب جنبش بهبود كیفیت هستند. این امر تا اندازه ای ناشی از پیدایش ژاپن به عنوان یك نیروی اقتصادی جهانی است و تا اندازه ای هم ناشی از افول آمریكا بعنوان سردمدار نیروی اقتصادی جهان آزاد است. در سالهای اخیر در آمریكا به شكل فزاینده یك تجدید نظر اساسی در صنایع و كسب كار شركتهای این كشور بوجود آمده تمركز این تجدید نظر برمقوله كیفیت وبهبود فرایند های مربوط آن است كه در شكل گیری روندی كه ما امروزه آن را «مدیریت كیفیت جامع» می نامیم نقشی بس موثر دارد.

    پایه اولیه TQM))بوسیله ادوارد دمینگ كه یك دانشمند آمریكایی بود در سالهای پس از جنگ جهانی دوم در ژاپن پی ریزی شد. وی در تجدید حیات اقتصادی ژاپن كمك زیادی كرد تا آن كشور بصورت یك غول صنعتی و تولیدی دردنیا مطرح گردید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *