دانلود ترجمه مقاله وسایل نقلیه الکتریکی HYBRID بر اساس تغییر موتور درایو بی میلی (دانلود فوری)

ترجمه مقاله وسایل نقلیه الکتریکی HYBRID بر اساس تغییر موتور درایو بی میلی

ترجمه مقاله وسایل نقلیه الکتریکی HYBRID بر اساس تغییر موتور درایو بی میلی در 12 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

مشخصات فایل

تعداد صفحات 12
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مهندسی برق

توضیحات کامل

ترجمه مقاله وسایل نقلیه الکتریکی HYBRID بر اساس تغییر موتور درایو بی میلی در 12 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

وسایل نقلیه الکتریکی HYBRID بر اساس تغییر موتور درایو بی میلی

عنوان انگلیسی :

HYBRID ELECTRIC VEHICLES BASED ON SWITCHED RELUCTANCE MOTOR DRIVES

تعداد صفحات فارسی : 12 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : brg

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/brg.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 7 هزار و 800 تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
با توجه به ضرورت به بهبود اقتصاد سوخت از ماشین ها و کاهش تولید گازهای گلخانه ای خود نیاز به تغییرات مهم در ساختار خودرو معمولی و فلسفه. یکی از راه حل های با ارزش ترین وسیله نقلیه الکتریکی هیبریدی (HEV)، که معمولا ترکیبی از موتور احتراق داخلی (ICE) از یک وسیله نقلیه معمولی با باتری و موتور الکتریکی یک خودرو الکتریکی است. در این مقاله، پس از بحث مختصری از ساختار و توپولوژی از HEV S، دو راه حل برای درایو الکتریکی وسایل نقلیه ‘ارائه: یک خودرو با ICE و استارت یکپارچه / ژنراتور (ISG) و “معتدل” HEV، هر دو بر اساس در موتور بی میلی روشن (SRM) درایو الکتریکی. بخش از مقاله به طراحی SRM از طریق 2D FEM تجزیه و تحلیل میدان مغناطیسی اختصاص یافته است.

Abstract

The necessity to improve the fuel economy of the cars and to decrease their emissions requires important changes in the conventional vehicle structure and philosophy. One of the most valuable solutions is the hybrid electric vehicle (HEV), which usually combines the internal combustion engine (ICE) of a conventional vehicle with the battery and electric motor of an electric car. In this paper, after a brief discussion of the basic structures and topologies of HEV s, two solutions for the vehicles’ electric drive are presented: a vehicle with ICE and integrated starter/generator (ISG) and a “mild” HEV, both based on switched reluctance motor (SRM) electric drive. A section of the paper is dedicated to the SRM’s design via 2D FEM magnetic field analysis


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *